02 Nisan 2021

Migros'a giderken

 Markete gidiyordum, zeytin, süt, domates falan alacaktım. Bomboş bir kafayla yürüyordum.

Sonra taa sene başındaki hedefim aklıma geldi: Her gün, istisnasız her gün, gün sonunda mutlaka kendine bir şeyler katmış halde yatağa gireceksin. Yeni bir bilgi, yeni bir alışkanlık, yeni bir hobi, yeni bir arkadaş, yeni bir web sitesi, yeni bir şarkı, yeni bir ilgi alanı... Sığır gibi yaşamayacaksın, kendini her geçen gün bir adım ileri atacaksın.

Epeydir işle ilgili yoğunluktan ötürü bu hedeften uzaklaşmıştım. Tekrar gaza geldim. Buraya da yazayım da bir bağlayıcılığı olsun.

Tabelamı asıp gidiyorum. Haklı:





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Son İstanbul Gezisi

Birlik ve beraberliğe en ihtiyaç duyduğumuz şu günlerde ne güzel şeyler yaşıdık yahu istanbulda. Geçen hafta hep güzel anılarımız arasında k...