04 Nisan 2021

Direksiyon sınavı

Son yıllarda girdiğim hiçbir sınavda, buna KPSS gibi hayatımı tamamen değiştiren sınavlar da dahil, hiç bu kadar heyecanlanmamıştım. Sınav komisyonunun kasıtlı olarak sınav boyunca stres pompalaması, sürekli laf sokmaları, kendi içlerinde yaşadıkları kararsızlıklar yüzünden bana hata yaptırmaları (biri diyor ki önümüzdeki park yerine gir, öbürü diyor yok yok ileridekine gir, ileridekilerden hangisine gireyim diyorum, şuna gir diyor, şu hangisi a*, gir işte hocam diyor, gibi), falan derken sonuç olarak bir şekilde güç bela sınavı tamamladım.

Hava da çok esiyordu ha. Saat 12:00'den 16:30'a kadar tamamen rüzgar alan açık bir arazide sınav saatimi bekledim. Yediğim rüzgarın haddi hesabı yok. Kars'taki en soğuk günümdü.

Ne fırtınaydı be.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Son İstanbul Gezisi

Birlik ve beraberliğe en ihtiyaç duyduğumuz şu günlerde ne güzel şeyler yaşıdık yahu istanbulda. Geçen hafta hep güzel anılarımız arasında k...