29 Mart 2021

Blog açmak, eve kapanmak

 



Bizim oralarda çok kötü bir şey olduğunda “ayy kapandık!” denir. “Kapandık, ne yapacağız.” Bugün yine ülkece kapandık. Sanırım bu kapanma durumu çok kötü olmadığından “kısmi kapanma” deniyor. İster istemez insanın aklına “aç kapa aç kapa artema” sloganı da geliyor. Tabi düşünce bu, durdurulamıyor. Süveyş kanalının bir gemi tarafından kapanması durur mı, o da hemen akla geliyor. Ortamda korona gündemi olunca her türlü kapanma bir anda gündem oluyor. Alında korona benim arkadaşım olsa ona sessizce, abiazdahamışeyetsek derim. O da bana efendim der. Ben de ona yok bir şey derim. O da söyle söyle tamam kızmayacağım der. Tamam abi söyleyeceğim ama seni yargılamıyorum sadece soru soruyorum desem. O da tamam ya söyle dedim ya işte dese. Ben de hafifçe sesimi yükselterek: abi biraz abartmadın mı sence, desem. O da bana: benlik bir durum yok aslanım, dese ve bir anlam çıkarmamı beklemek için uzaklara (duvara doğru) derin derin baksa. Tamam kanka senli bir şey yok biliyorum tamam, dışarıdan bir şey mi söylesek, desem. Abi ne söyleyeceğiz ki Erzincan’dayız dese. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Son İstanbul Gezisi

Birlik ve beraberliğe en ihtiyaç duyduğumuz şu günlerde ne güzel şeyler yaşıdık yahu istanbulda. Geçen hafta hep güzel anılarımız arasında k...